Bestellen

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

    Ja zeker, als je ons direct na de bestelling benadert via de mail (info@heerlijkfijn.nl) kunnen wij de bestelling nog handmatig aanpassen.

  • Wat kan ik doen als een product niet op voorraad is?

    Dan kan je ons een mailtje sturen naar info@heerlijkfijn.nl en zullen wij je op de hoogte houden als het gewenste product weer op voorraad is.

Betalen

  • Waar kan ik jullie betaalmethodes vinden?

    Bij ons kan betaald worden met iDeal, Bancontact en Klarna.

  • Kan ik bij jullie ook achteraf betalen?

    Ja zeker, dat kan je doen via Klarna. Na levering van je bestelling heb je nog 14 dagen voor betaling.

Bezorgen

  • Hoe lang duurt het gemiddeld voordat mijn bestelling is bezorgd?

    Op werkdagen voor 16:00 besteld is vaak morgen in huis m.u.v. de weekenden.

  • Vanaf wanneer is er gratis verzending?

    Vanaf €50,- verzenden wij gratis binnen Nederland en vanaf €75,- binnen België.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Vanaf €50,- verzenden wij gratis binnen Nederland en België.
    Bij bestellingen onder de €50,-:

    NL:    €5,95
    BE:    €6,95

  • Welke vervoerder bezorgd mijn pakketje?

    Wij vervoeren alles standaard met PostNL.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen van je bestelling krijg je zo snel mogelijk een track & trace toegestuurd. Dit kan zelfs al op dezelfde dag zijn.

Retourneren

  • Ik wil mijn bestelling retourneren, kan dat?

    Ja zeker, je kan je bestelling binnen 14 dagen annuleren en terugsturen. Het product dient ongeopend en onbeschadigd te zijn. Meld je retour eerst aan door te mailen naar info@heerlijkfijn.nl dan ontvang je zo snel mogelijk de retourinstructies.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

    Zodra we je retour hebben ontvangen wordt het openstaande bedrag binnen vijf dagen overgemaakt.

  • Moet ik betalen bij retourneren?

    Ja, de kosten van retourneren zijn voor rekening van de klant, tenzij anders overeengekomen.

Klachten

  • Mijn product is beschadigd binnengekomen of het product is anders dan wat ik besteld heb, wat kan ik doen?

    Wat vervelend om te horen, we lossen dit direct voor je op. Je kunt ons direct mailen op info@heerlijkfijn.nl en je krijgt binnen 24 uur antwoord. Uiteraard lossen we het netjes voor je op!

De waardering van heerlijkfijn.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 66 reviews.